MPS Essential
Czym jest ProOffice MPS Essential?
Usługa MPS (Managed Print Service) Essential to usługa, która upraszcza obsługę drukarek w Twojej firmie. Wybierz odpowiedni plan, a firma Brother automatycznie będzie dostarczać nowe, oryginalne materiały eksploatacyjne i szybko naprawi Twoje urządzenie, jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy. MPS Essential jest przygotowany z myślą o obsłudze klientów, posiadających od 1 do 3 drukarek.
Dzięki rozwiązaniu ProOfice MPS Essential wszystko staje się proste.
Kup drukarkęWybierz odpowiedni model drukarki firmy Brother. |
Wybierz rodzaj umowyWybierz odpowiedni dla siebie rodzaj pakietu lub umowy. |
Skonfiguruj drukarkęAktywuj drukarkę i korzystaj z usługi MPS. |
Anuluj w dowolnym momencieBrak zobowiązania, możesz anulować Umowę w dowolnym momencie |
Jak działa system MPS
Wszystkie nasze rozwiązania są „bezpieczne w standardzie”. Dzięki zastosowaniu trójwarstwowych zabezpieczeń chroniących Twoją sieć, urządzenie i dokumenty, możesz mieć pewność, że Twoje drukowanie jest zawsze bezpieczne.
Nasza technologia jest oparta na rozwiązaniu w chmurze i działa dzięki komunikacji urządzeń z serwerem Brother. Drukarki są stale monitorowane, co pozwala systemowi automatycznie zamawiać materiały eksploatacyjne oraz generować rozliczenia. Takie rozwiązanie zwiększa produktywność oraz komfort, ponieważ wiele procesów działa w pełni automatycznie. Nie musisz pamiętać o zamówieniach materiałów eksploatacyjnych czy zbliżających się przeglądach serwisowych. Nasz system w pełni zadba o to, aby wszystko działało tak jak trzeba.
Nasze urządzenia można w pełni zintegrować z zaufanymi partnerami zewnętrznymi, takimi jak Kofax i YSoft, co zapewnia dodatkową warstwę bezpieczeństwa Twojej firmie.
Rodzaje umów
Na naszej stronie, masz kilka rodzajów umów i pakietów, w zależności od tego, czy drukujesz regularnie czy nie.
"Bez Pakietu wydruków" to umowa, w której płacisz za wydrukowane strony w danym okresie rozliczeniowym. Sprawdza się dla firm, u których ilości wydruków są znacząco różne w danych okresach rozliczeniowych.
"Pakiet wydruków" to umowa dla tych, którzy drukują regularnie i chcą dodatkowo oszczędzić. Jeśli zadeklarujesz się na stałe miesięczne ilości wydruków, to przygotujemy Ci pakiet, dzięki któremu będziesz płacił jeszcze mniej za wydrukowane strony.
Dzięki rozwiązaniom MPS Essential zwiększysz produktywność swojej firmy oraz zaoszczędzisz czas i pieniądze.
Dostarczanie materiałów eksploatacyjnych
Dzięki oryginalnym materiałom eksploatacyjnym, drukarki będą działać dłużej i rzadziej będą wymagać wsparcia serwisowego. Nasz system stale monitoruje drukarki i automatycznie generuje zamówienia na konkretny materiał eksploatacyjny, który wkrótce będzie Ci potrzebny. W ten sposób unikasz niepotrzebnych zobowiązań kapitałowych, przechowując materiały w swoim magazynie.
W ramach umowy Brother MPS, dostarczamy materiały eksploatacyjne bezpłatnie kurierem bezpośrednio do lokalizacji, w której pracuje każda drukarka. Nasz system MPS powiadomi Ciebie mailowo o każdej wysyłce, dzięki czemu będziesz mógł monitorować dostawę. Ponadto możesz również śledzić wysyłkę za pośrednictwem przyjaznego dla użytkownika portalu oraz sprawdzić historię wszystkich zamówień.
Pomoc techniczna i serwis
Nasze drukarki i urządzenia wielofunkcyjne charakteryzują się bardzo niskimi wskaźnikami awarii. Jeśli jest to konieczne, nasza infolinia jest po to, aby Ci pomóc. W razie potrzeby urządzenie jest naprawiane na miejscu u klienta, a nasi technicy są dostępni w całej Polsce.
W ramach umowy MPS dbamy również o to, aby utrzymać twoje drukarki w doskonałej kondycji. Konserwacja jest również wliczona w cenę usługi MPS, a Ty i twoi pracownicy z działu IT, odetchniecie z ulgą. Nie będziecie tracić czasu na utrzymywanie lub czyszczenie urządzeń wielofunkcyjnych. To pozwala skoncentrować się na Waszych podstawowych zadaniach.
Często zadawane pytania dotyczące MPS Essential
Jakie są wymagania techniczne dla korzystania z umowy MPS?
Po zaakceptowaniu umowy, wyślemy Ci e-mail aktywacyjny z prostymi instrukcjami podłączenia urządzenia do systemu MPS Essential.
W jaki sposób otrzymam materiały eksploatacyjne?
System MPS stale monitoruje stany materiałów eksploatacyjnych i zamawia je, gdy będą się wyczerpywać.
Jakie są dostępne opcje rozliczeń?
Usługa Brother MPS Essential jest bardzo prosta dla użytkownika, również pod względem rozliczeń. Na fakturze są wyłącznie opłaty za wydrukowane strony i one stanowią jedyną opłatę za usługę MPS. Okres rozliczeniowy dla tego typu umowy jest miesięczny. Faktury generowane są z dołu z 14 dniowym terminem płatności.
Jak liczone są wydruki stron?
Czym się różni umowa “Z pakietem wydruków” od umowy “Bez pakietu wydruków”?
"Pakiet wydruków" to umowa dla tych którzy drukują regularnie i chcą dodatkowo oszczędzić. Jeśli zadeklarujesz się na stałe miesięczne ilości wydruków, to przygotujemy Ci pakiet, dzięki któremu będziesz płacił jeszcze mniej za wydrukowane strony. Przykładowo, jeśli miesięcznie drukujesz minimum 500 stron i wybierzesz taki pakiet, to otrzymasz lepszą cenę za wydruki. System zawsze będzie generował opłatę za pakiet wydruków oraz za strony po przekroczeniu pakietu. Jeśli wydrukujesz 800 stron, to na rozliczeniu otrzymasz opłatę za 500 stron w ramach pakietu oraz 300 dodatkowych stron poza pakietem. Cała opłata będzie tańsza niż w przypadku umowy „Bez pakietu wydruków”.
Jeśli drukujesz regularnie to więcej zaoszczędzisz decydując się umowę „Z pakietem wydruków”.
Jak uruchomić usługę MPS Essential?
Proces uruchomienia usługi wygląda następująco:
- Klikając na link na stronach internetowych naszych Partnerów, wypełniasz formularz. Wybierasz rodzaj umowy lub pakietu, podajesz dane do umowy, dane do wysyłki materiałów eksploatacyjnych oraz dane kontaktowe. Na koniec zatwierdzasz warunki umowy MPS.
- Następnego dnia system MPS wyśle powiadomienie mail potwierdzający zawarcie umowy.
- W tym samym czasie system również wyśle link aktywacyjny do aktywacji urządzenia.
- Po aktywacji urządzenia, kontrakt rozpoczyna swoje działanie.
Dlaczego muszę wykonać aktywację drukarki?
Aktywacja drukarki jest ostatnim krokiem do uruchomienia umowy MPS. Dzięki niej nasz system rozpocznie monitorowanie drukarki i będzie mógł automatycznie zamawiać materiały eksploatacyjne.
Aktywacja jest procesem, który podłącza drukarkę z naszym serwerem MPS i jest niezbędna do działania systemu.
Czy mogę uruchomić usługę MPS, jeśli moja drukarka jest używana?
Usługa MPS Essential jest przygotowana z myślą o klientach, którzy posiadają nowe urządzenie lub używane. Używane urządzenie to takie, które zostało kupione nie później niż 12 miesięcy od daty zakupu.
Z kim mam się skontaktować, jeśli mam problem?
Jeśli masz problem techniczny z drukarką, to możesz zadzwonić na naszą Infolinię do naszej pomocy technicznej pod numer telefonu: 71788 58 82.
Możesz również zgłosić serwis, pisząc na adres e-mail: prooffice@prooffice.sklep.pl. Oprócz opisu usterki, nie zapomnij podać numeru seryjnego drukarki oraz dopisz swoje dane kontaktowe. Nasi technicy skontaktują się z Tobą w sprawie tego zgłoszenia.
Jeśli twoje zapytanie dotyczy pozostałych rzeczy typu: wysyłki materiałów eksploatacyjnych, rozliczenia, działania systemu MPS, itp. to również skontaktuj się z nami wysyłając maila na adres prooffice@prooffice.sklep.pl. Niezwłocznie odpiszemy na twoje zapytanie.
Jaki jest kontakt na infolinię?
Jeśli masz problem techniczny z drukarką, to możesz zadzwonić na naszą Infolinię pod numer telefonu 71788 58 82 i tam porozmawiasz z naszą pomocą techniczną. Infolinia działa w godzinach 8-16 od Poniedziałku do Piątku.
Czy Usługa Zarządzania Drukowania firmy Brother ma dostęp do jakichkolwiek drukowanych przeze mnie danych?
Nie. Zadaniem naszego systemu MPS jest monitorowanie urządzenia, naprawa usterek, rozliczanie na podstawie wydruków stron i wysyłanie materiałów eksploatacyjnych w związku z tym nie będziemy przetwarzać żadnych danych które drukujesz.
Czy mogę zrezygnować z usługi MPS Essential?
Dane kontaktowe do działu w handlowego w sprawie MPS:
Piotr Deutsch
mail: piotr@prooffice.sklep.pl
Telefon: 71 788 58 82 wew. 2
Fax: 71 788 58 82 wew. 6
ZAPRASZAMY.