MPS Professional
ProOffice MPS Professional
Dla firm, które potrzebują prostego rozwiązania w zakresie drukowania, z możliwością ulepszenia niektórych funkcji.
Czym jest ProOffice MPS Professional?
Usługa MPS (Managed Print Service) Professional to usługa, która ułatwia drukowanie w Twojej firmie. Wybierz plan odpowiedni dla Twojej firmy a firma ProOffice, automatycznie dostarczy nowe oryginalne materiały eksploatacyjne i szybko naprawi Twoje urządzenie, jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy. Ponadto damy Ci możliwość ulepszenia planu i uzyskania większej elastyczności w zakresie płatności, konserwacji i wsparcia. Głównym założeniem systemu MPS Professional była możliwość łatwej obsługi klientów posiadających od 1 do 20 drukarek.
ProOffice MPS Professional zapewnia prostotę jednocześnie dając dużą elastyczność.
Jak działa MPS Professional
Wybierz rodzaj umowyWybierz odpowiedni dla siebie pakiet lub płać za wydruki stron. |
Podłącz drukarki do naszego systemuDo wyboru będziesz miał kilka możliwości aktywacji usługi. Od najprostszej aktywacji z panelu LCD drukarki, po instalację poprzez przeglądarkę internetową. |
PersonalizacjaWybierz czas trwania umowy, okres rozliczeniowy oraz inne opcje, które zwiększą twoją elastyczność. |
Monitorowanie za pośrednictwem portaluMonitoruj stan drukarek za pomocą łatwego w obsłudze portalu i kontroluj koszty drukowania w całej firmie |
Dlaczego warto wybrać ProOffice MPS Professional dla swojej firmy?
Jak działa system MPS
Wszystkie nasze rozwiązania są „bezpieczne w standardzie”. Dzięki zastosowaniu trójwarstwowych zabezpieczeń chroniących Twoją sieć, urządzenie i dokumenty, możesz mieć pewność, że Twoje drukowanie jest zawsze bezpieczne.
Nasza technologia jest oparta na rozwiązaniu w chmurze i działa dzięki komunikacji urządzeń z serwerem Brother. Drukarki są stale monitorowane, co pozwala systemowi automatycznie zamawiać materiały eksploatacyjne oraz generować rozliczenia. Takie rozwiązanie zwiększa produktywność oraz komfort, ponieważ wiele procesów działa w pełni automatycznie. Nie musisz pamiętać o zamówieniach materiałów eksploatacyjnych czy zbliżających się przeglądach serwisowych. Nasz system w pełni zadba o to, aby wszystko działało tak jak trzeba.
Nasze urządzenia można w pełni zintegrować z zaufanymi partnerami zewnętrznymi, takimi jak Kofax i YSoft, co zapewnia dodatkową warstwę bezpieczeństwa Twojej firmie.
Rodzaje umów
Do wyboru masz jeden z dwóch rodzajów umów, w zależności od tego, czy drukujesz regularnie czy nie.
"Bez Pakietu wydruków" to umowa, w której płacisz za wydrukowane strony w danym okresie rozliczeniowym. Sprawdza się dla firm, u których ilości wydruków są znacząco różne w danych okresach rozliczeniowych.
"Pakiet wydruków" to umowa dla tych, którzy drukują regularnie i chcą dodatkowo oszczędzić. Jeśli zadeklarujesz się na stałe miesięczne ilości wydruków, to przygotujemy Ci pakiet, dzięki któremu będziesz płacił jeszcze mniej za wydrukowane strony.
Dzięki rozwiązaniom MPS Professional zwiększysz produktywność swojej firmy oraz zaoszczędzisz czas i pieniądze.
Dostarczanie materiałów eksploatacyjnych
Dzięki oryginalnym materiałom eksploatacyjnym, drukarki będą działać dłużej i rzadziej będą wymagać wsparcia serwisowego. Nasz system stale monitoruje drukarki i automatycznie generuje zamówienia na konkretny materiał eksploatacyjny, który wkrótce będzie Ci potrzebny. W ten sposób unikasz niepotrzebnych zobowiązań kapitałowych, przechowując materiały w swoim magazynie.
W ramach umowy ProOffice MPS, dostarczamy materiały eksploatacyjne bezpłatnie kurierem bezpośrednio do lokalizacji, w której pracuje każda drukarka. Nasz system MPS powiadomi Ciebie mailowo o każdej wysyłce, dzięki czemu będziesz mógł monitorować dostawę. Ponadto możesz również śledzić wysyłkę za pośrednictwem przyjaznego dla użytkownika portalu oraz sprawdzić historię wszystkich zamówień.
Rozliczenia i raporty
Nasze usługi ProOffice MPS oferują elastyczne formy płatności. Do dyspozycji masz rozliczenia miesięczne lub kwartalne. Na każdej fakturze otrzymasz informację o ilościach wydrukowanych stron na każdym urządzeniu, w danym okresie rozliczeniowym. Dodatkowo w portalu możesz pobrać plik z rozliczeniami, który pomoże Ci kontrolować koszty.
Koszty utrzymania są priorytetem. Samodzielne utrzymanie poszczególnych urządzeń jest droższe niż zautomatyzowany, oparty na chmurze system, który kontroluje koszty na dużą skalę. Kompleksowa analiza korzystania z drukarki, może również wykazywać ekonomiczny i ekologiczny potencjał optymalizacji w infrastrukturze drukarskiej. Dzięki umowie ProOffice MPS Professional, możesz łatwiej kontrolować koszty związane z wydrukiem, ponieważ w ramach całej umowy, płacisz tylko za wydrukowane strony.
Pomoc techniczna i serwis
Nasze drukarki i urządzenia wielofunkcyjne charakteryzują się bardzo niskimi wskaźnikami awarii. Jeśli jest to konieczne, nasza infolinia jest po to, aby Ci pomóc. W razie potrzeby urządzenie jest naprawiane na miejscu u klienta, a nasi technicy są dostępni w całej Polsce.
W ramach umowy MPS dbamy również o to, aby utrzymać twoje drukarki w doskonałej kondycji. Konserwacja jest również wliczona w cenę usługi MPS, a Ty i twoi pracownicy z działu IT, odetchniecie z ulgą. Nie będziecie tracić czasu na utrzymywanie lub czyszczenie urządzeń wielofunkcyjnych. To pozwala skoncentrować się na Waszych podstawowych zadaniach.
Często zadawane pytania dotyczące MPS Professional
Jakie są wymagania techniczne dla korzystania z umowy MPS?
Jedynym wymaganiem jest to, aby drukarka mogła komunikować się z naszym systemem. Najlepiej, jeśli drukarka będzie bezpośrednio podłączona z Internetem za pomocą sieci LAN lub WiFi. Ten sposób jest najbardziej pewnym i bezpiecznym połączeniem. Opcjonalnie mamy tez możliwość obsługi urządzeń, podłączonych poprzez USB lub LAN, które nie są bezpośrednio podłączone do Internetu.
Po zaakceptowaniu umowy, wyślemy Ci e-mail aktywacyjny z prostymi instrukcjami podłączenia urządzenia do systemu MPS Professional.
Jakie są dostępne opcje rozliczeń?
Jest kilka wariantów dotyczących rozliczeń w zależności od wyboru rodzaju umowy. Na fakturze znajduje się opłaty za wydrukowane strony, monochromatyczne jak i kolorowe. Okresy rozliczeniowe są dostępne w zależności od wybranej umowy i mogą być miesięczne lub kwartalne. Faktury generowane są z dołu z 14 dniowym terminem płatności.
Jak liczone są wydruki stron?
System zlicza wydruki stron w podziale na strony kolorowe i monochromatyczne. Drukowanie po obu stronach A4 tego samego arkusza papieru, liczone są jako dwa wydruki. Odpowiednio drukowanie na jednej stronie papieru A3, uznaje się za dwa wydruki, a drukowanie po obu stronach A3 tego samego arkusza papieru, uznaje się za cztery wydruki.
Czym się różni umowa “Z pakietem wydruków” od umowy “Bez pakietu wydruków”?
"Bez Pakietu wydruków" to umowa, w której płacisz za wydrukowane strony w danym okresie rozliczeniowym. Sprawdza się dla firm, u których ilości wydruków są znacząco różne w danych okresach rozliczeniowych. W tym przypadku rozliczenie jest bardzo proste, ponieważ stawka za wydruk strony jest mnożona przez ilość wydrukowanych stron. Jeśli w danym miesiącu wydrukujesz 100 stron, to otrzymasz fakturę za wydruk 100 stron. Jeśli wydrukujesz 1000 stron, to otrzymasz fakturę za wydruk 1000 stron. Prawda, że proste?
"Pakiet wydruków" to umowa dla tych którzy drukują regularnie i chcą dodatkowo oszczędzić. Jeśli zadeklarujesz się na stałe miesięczne ilości wydruków, to przygotujemy Ci pakiet, dzięki któremu będziesz płacił jeszcze mniej za wydrukowane strony. Przykładowo, jeśli miesięcznie drukujesz minimum 500 stron i wybierzesz taki pakiet, to otrzymasz lepszą cenę za wydruki. System zawsze będzie generował opłatę za pakiet wydruków oraz za strony po przekroczeniu pakietu. Jeśli wydrukujesz 800 stron, to na rozliczeniu otrzymasz opłatę za 500 stron w ramach pakietu oraz 300 dodatkowych stron poza pakietem. Cała opłata będzie tańsza niż w przypadku umowy „Bez pakietu wydruków”.
Jeśli drukujesz regularnie, to więcej zaoszczędzisz decydując się na umowę „Z pakietem wydruków”.
Jak uruchomić usługę MPS Professional?
Proces uruchomienia usługi wygląda następująco:
- Partner firmy Brother przedstawi Ci warunki umowy MPS. Wybierasz razem z nim: rodzaj umowy lub pakietu, podajesz dane do umowy, dane do wysyłki materiałów eksploatacyjnych oraz dane kontaktowe. Partner wpisuje te dane do Portalu Cloud MPS.
- Następnym krokiem jest elektroniczny podpis umowy.
- Kiedy umowa będzie już podpisana, to otrzymasz od naszego Partnera link do aktywacji drukarek.
- Po aktywacji urządzeń, kontrakt rozpoczyna swoje działanie.
Dlaczego muszę wykonać aktywację drukarki?
Aktywacja drukarki jest ostatnim krokiem do uruchomienia umowy MPS. Dzięki niej nasz system rozpocznie monitorowanie drukarki i będzie mógł automatycznie zamawiać materiały eksploatacyjne.
Aktywacja jest procesem, który podłącza drukarkę z naszym serwerem MPS i jest niezbędna do działania systemu.
Czy mogę uruchomić usługę MPS, jeśli moja drukarka jest używana?
Usługa MPS Professional jest przewidziana do uruchomienia umowy tylko dla nowych urządzeń.
Jeśli chcesz podłączyć używane urządzenie to musisz skorzystać z programu MPS Essential lub MPS Enterprise.
Z kim mam się skontaktować, jeśli mam problem?
Jeśli masz problem techniczny z drukarką, to możesz zadzwonić na naszą Infolinię do naszej pomocy technicznej pod numer telefonu: 71788 58 82
Możesz również zgłosić serwis, pisząc na adres e-mail: prooffice@prooffice.sklep.pl. Oprócz opisu usterki, nie zapomnij podać numeru seryjnego drukarki oraz dopisz swoje dane kontaktowe. Nasi technicy skontaktują się z Tobą w sprawie tego zgłoszenia.
Jeśli twoje zapytanie dotyczy pozostałych rzeczy typu: wysyłki materiałów eksploatacyjnych, rozliczenia, działania systemu MPS, itp. to również skontaktuj się z nami wysyłając maila na adres prooffice@prooffice.sklep.pl. Niezwłocznie odpiszemy na twoje zapytanie.
Jaki jest kontakt na infolinię?
Czy Usługa Zarządzania Drukowania firmy ProOffice ma dostęp do jakichkolwiek drukowanych przeze mnie danych?
Na jaki okres jest podpisywana umowa w programie MPS Professional?
Co się stanie, jeśli nie znam wymagań dotyczących druku mojej firmy ani bieżących wydatków za wydruki?
Wiele firm nie ma pewności, co do bieżących kosztów druku ani liczby drukowanych stron. Ciężko to samemu sprawdzić bez odpowiedniego audytu. Możesz skontaktować się z nami, a my pomożemy Ci to ustalić. Możesz również w przybliżeniu samemu ustalić, ile drukujesz sprawdzając, ile zużywasz papieru. Każda ryza to 500 kartek a karton zawiera 5 ryz papieru.
Jak mogę sprawdzić, ile wydrukowałem stron?
Możesz dowiedzieć się, ile stron wydrukowała Twoja firma, logując się do portalu klienta MPS. W zakładce rozliczenia możesz pobrać raport, który zawiera ilości wydrukowanych stron w danym okresie rozliczeniowym.
Dane kontaktowe do działu w handlowego w sprawie MPS:
Piotr Deutsch
mail: piotr@prooffice.sklep.pl
Telefon: 71 788 58 82 wew. 2
Fax: 71 788 58 82 wew. 6
ZAPRASZAMY.